2010-12-15 00:00:00

Presentkort på 32 spa - årets bästa julklapp!

Svenska Spahotell är en förening för svenska högkvalitativa spa. Föreningens 32 anläggningar uppfyller noga uppställda kriterier och som gäst garanteras du ett högklassigt utbud av mat, behandlingar och aktiviteter utförda av välutbildad personal. Svenska Spahotells presentkort gäller som betalning på alla föreningens anläggningar.

Allt fler vill ha en innehållsrik fritid, samtidigt som många upplever en jäktad vardag och längtar efter att få det lugnt och skönt, säger Lars Sandberg som är ordförande i föreningen Svenska Spahotell.

Det vi konsumerar ska vara meningsfullt, och behovet av självförverkligande blir allt större. Ett paket med en upplevelse ger mottagaren något att se fram mot, och den klimatsmarta slipper ge en pryl som man kanske inte ens vet om mottagaren tycker om, säger han.

- Presentkortet är helt unikt i sitt slag, berättar Lars Sandberg. Genom det kan vi erbjuda en mångfald av spaupplevelser med hög kvalitet i hela Sverige. Eftersom presentkortet gäller på så många anläggningar med olika inriktning och geografisk spridning, kommer det att placeras högt på mångas önskelistor i jul, avslutar Lars Sandberg.

Om Svenska Spahotells presentkort:

• Presentkortet kan utnyttjas på 32 fantastiska spa från Vemdalen i norr till Ystad i söder. Alla anläggningar finns presenterade på hemsidan www.svenskaspahotell.se.
  • Kortet är giltigt i 2 år och kan ha valfritt belopp, dock lägst 1000 kr.
  • Innehavaren kan använda hela summan på en gång eller dra av delsummor på olika anläggningar vid olika tillfällen.
  • Kortets saldo och giltighetstid kontrolleras enkelt på hemsidan.
  • Presentkortet säljs via hemsidan, och betalning sker direkt via webben över en krypterad förbindelse till kortinlösen.
  • Avsändaren skriver en personlig hälsning och bestämmer till vem kortet ska skickas. Efter genomförd betalning skickas kortet via e-post (att printa ut själv), sms eller kuverterat med posten antingen till avsändaren eller direkt till den person som ska erhålla gåvan.
  • Den som är ute i sista minuten kan lugnt och tryggt göra sina inköp framför datorn!

För mer info: Svenska Spahotell, www.svenskaspahotell.se
Lars Sandberg, ordförande: 070-250 22 23, lars.sandberg@yasuragi.se